Pages

14 April 2013

Saturday c0ming!



hari sabtu datang lagi ^^.besh sesangat, sebab boleh bangun lambat, ada lah masa nak basuh baju yang berlonggok-longgok, boleh main masak-masak. hari ni kira tak masak lah sebab tengah tunggu en,munik otw dari segamat. makan kat luar je. lagipun kesian pulak nak makan dulu dah tahu en.munik terus berdesup dari tempat kerja.mestilah tak makan lagi kan.

hari ni en.munik plan nak pergi carik graphic card. lepas tu terus berdesup pergi muar. reward per0t bagi makan sedap-sedap sikit kan.plan nak pergi medan selera ikan bakar kat sabak awor. entah betol entah tidak ejaan nie kan. ekceli dah lama plan nak pergi makan sini, asik tak ada masa aje. kali nie tak kira, kena pergi jugak. tapi kali nie bukan aku yang minta ngengada, en.munik yang bagi cadangan. aku terus angguk laju-laju lah ! haha. kira hari ni pusing-pusing area muar. dedulu pernah dah datang sini, pernah lah rasa mee bandung muar yang femes tuh.

nak kuar ni sempat jugak gaduh-gaduh semalam. sebabnya en,munik lambat reply mesej. haaihh, sakit hati jugak even die bukan buat pape pun. just tengok tv. aku merajuk-rajuk tak nak jumpa dan ugut nak merempit balik seremban. kelakar jugak bila pikir-pikir balik. bila dengan die aku banyak dah berubah. perangai tak semegah macam dulu. kalau dedulu jangan harap aku nak mengalah. aku suke buat ikut kata hati aku je.kalau aku tak nak, memang tak nak lah! itu dulu, sekarang dah berubah. ^^






  

No comments: