Pages

02 April 2013

starting new life and new j0urney ^^

hampir berbulan-bulan aku biar blog ni berkepuk dan berhabuk ^^

sekarang aku try start new life! actually, dah hampir sebulan aku official jadi student master _ graduate research assistant kat utem under supervisor time degree dulu _ dr mohd luqman bin mohd jamil. s0 far, die still macam dulu, ensem yang teramat. gatal ! haha. tapi yang positive aku nampak dekat my SV nie die dah try nak mesra-mesra dengan student, guide dan tak biar aku terkontang-kanting macam dulu. alhamdulillah !

aku pun tak sangka kenapa tetiba aku boleh terbukak hati nak sambung belajar. ia datang secara tiba-tiba tanpa paksaan sesiapa. maybe die dah ketentuanNya kan. maybe jugak ni adalah yang terbaik!

tajuk projek aku susah jugak sebab aku kena design sejenis motor yang orang tak pernah lagi buat. yang jadi complicated bila cenggini, aku susah nak review mana-mana journal. sekarang aku just bergantung dengan youtube macamana nak hasilkan free-energy. software MAXWELL ansy tu dah jadi macam muka aku je, aku tengok hari-hari sampai nak muntah.>.<

so, azam aku sekarang, aku nak habeskan master tepat pada waktu. tak nak tangguh-tangguh c0z master by research nie selagi tak settlekan projek selagi tu lah tak official grad ! mintak-mintak semua dipermudahkan. amin !



yes, im here for you
again and again 



l0ven0te: kena rajen update blog ^^


No comments: