selamat datang bulan REJAB

by - 6:00 AM





Hari ni korang puasa tak? kalau puasa kita boleh geng! yeah, nak berbuka apa ye hari ni? ewah-ewah, jam baru pukul 3 dah terhegeh-hegeh pikir menu nak berbuka kan. ekceli rasa dah macam bulan ramadhan kan. syoknya bulan ramadahan, moga-moga kita masih sempat lagi merasai nikmatnya bersahur dan berbuka. amin. ehem. rasa insaf sekejap bila memikirkan banyaknya aku melakukan benda-benda yang lalai dan melekakan dalam hidup ni. hurm.aku adalah salah satu umat manusia yang masih mencuba memperbaiki diri yang sememangnya banyak kekurangan dan kelemahan.










lovenote:  mencuba menjadi yang lebih baik! 

You May Also Like

1 comments

Instagram