Pages

08 June 2013

hujung minggu yang ohsem!

wiwit! dah sabtu lah !


hujung minggu tak semestinya akan ohsem bila kita dengan megahnya hangkut paper bag hasil shopping kat kedai-kedai branded, tak semestinya kena pergi dating memadu kasih dengan kekasih hati, tak jugak kuar dengan scandal yang poket tebal, bawak mercedes bagai. cukup sekadar makan chipsmore atas katil dah buat aku rasa ohsem, siyesly, hidup macam bergelumang dengan kegembiraan 24jam. ohsemnyeeeeee.

bayangkan kau boleh bangun lambat pukul 4 ratus tak pun paling teruk pukul 5 ratus, boleh mandi lambat even badan dah macam bau kambing, boleh baca majalah fesyen sambil ngap-ngap chipsmore, makan pulak atas katil.pheww.. aku rasa nora danish pun akan jeles nih. ini kalau lah kau tinggal kat rumah sewa, kalau rumah family, ada berani kau nak buat macamni? tak pasal-pasal baldi terlengkup atas kepala kenn. aku dulu pernah kot kena simbah dengan sebaldi air gara-gara bangun tidur matahari dah terpacak atas kepala! giler, memang tak ohsem kan.

best kot weekend nih, weekend seringkali menjadi dambaan aku setiap masa setiap saat. tak sabar sangatttttt nak tunggu hari sabtu dan ahad. yeah! even hari ni aku tak kuar, just berjimba atas katil, tapi feeling yang aku rasa macam dapat handbag CR spring summer punya, macam dapat makan kat hotel  SIX STAR, macam dapat pandu kerete audi sambil pakai spek rayband kot. feeling die fulamak macam harem.phewww. lentik mak, kalau betol-betol ken.


hari ni aku berjaya menghabeskan sebungkus chipsmore version hazelnut punye.
giler ah makan sorang-sorang
peket besar kot.
feeling die macam dapat permision "mak bagi kawen je"
keh!









No comments: