Pages

24 June 2013

M.A.L.A.S

opocot! melatah lah pulak. padahal hati tengah berdebar dupdapdupdap! pehal? aku memonteng lagik la hari ni. malas woi nak masuk lab. badan still lagi penat. tekak sakit. ni JEREBU lah punya angkara. nak keluar pun rasa malas yang amat.

harapnya SV aku tak masuk lab lagi hari ni. dah seminggu tak jumpa SV aku yang enchem nak mati tu. rindu aku rindu!  jumaat lepas pun aku memonteng jugak. sebabnya ada hal yang tak dapat nak diselamatkan. alahai. tapi aku still rasa bersalah nih. nak cakap ke tak nak eh. better keep quite kot. bukan aku sengaja pun. aku TERPAKSA! siyesly my kesayangan. then forgive me >.<

dah lama aku tak menghapdate. kesian. ekceli aku bz secoet. paper pun tak setel sepenuhnya lagi. alahai. aku dah rasa malas giler dah sekarang. then someone told me. Jangan biasakan diri dengan kemalasan! cuba lawan. Jangan ikut kata hati. oh! thanks my BFF.


















LOVENOTE: thanks and i'm heppy!

No comments: