Pages

26 June 2013

why me?

tulis isi entri dulu. tajuk tolak ketepi. baru ada masa nak meghadpate. ekceli banyak benda nak cerita. banyakkk sangat nak luah. minggu ni adalah minggu PILU. minggu STRESS jugak. DR luqman takde mood aku jadi cuak giler. dah la paper yang die suruh buat cinonet je aku dapat siapkan. memang takde idea langsung nak mengarang lagi-lagi mood tengah pilu sekarang. sob sobs.

minggu nie die bagi task lain. nak main-mainkan imaginasi aku pulak. macam lah aku kreatif sangat nak imagine magnet tuh berpusing camne. bayangkan aku kena imagine magnet tuh dan cari macamana bentuk orientation yang membolehkan motor bergerak. mampus takde idea.

oh! minggu ni aku sedih sangat. rasa macam lemah giler. aku tak tahu nak luah kat sape. ada sape-sape nak pinjamkan bahu tak. aku nak nanges puas-puas. aku rasa lemah. dah lama aku tak rasa lemah camni. aku nak menangis tapi aku tahan. aku cuba untuk kuat. aku cuba untuk tak jadi lemah. even aku pernah lalui benda-benda macamni dulu tapi aku rasa tak seteruk ni. aku rasa dipermainkan. sumpah, rasa nak lari jauh-jauh dari semua orang. konon-konon. biar orang tahu, aku ni berguna jugak. kali ni aku tak boleh nak tipu diri aku lagi.

kenapa pilih aku? kenapa?

No comments: