Pages

22 July 2013

Shopping kasut raya ^^


 Amacam?
kebabom tak kasut raya ai?
pinky tu
mahu nanges time nak jalan ke hulu ke hilir kalau pakai high heel cenggini
sanggup duduk rumah tidur aje daripada pergi beraya. kan?


tak payah nak propa sangat. bajet retis kan nak raya je kot bukan nak buat fesyen show ke hape. ni ha kasut raya aku. bagi aku "simple but nice". ehem


Sempat rembat wedges ni kat Vincci aje. kebetulan ada 20% off. mahu aku rambang mata kan. hantar picture kasut ni dekat en.munik naseb die approved! tapi aku cerdik lagi, lepas beli baru duk berdrama dengan en.munik. lepas beli baru SMS dia.

aku:abg, cyg mintak maaf T_T

en.munik:kenapa? maaf untuk apa pulak ni? ke cyg ada beli something ni? cepat cakap.

before tu aku dah cakap kat en.munik yang aku nak kuar dengan azi.so die macam boleh detect lah kan.hahaha.kelakar pulak.

aku:err..cyg ada beli kasut raya.heeeeee

en.munik:kan cyg cakap tak nak beli.#bla bla bla bla dan bla lagi.

aku:cyg takde kasut raya lagi..hurmmm. camne nak raya ni..huhuhu

en.munik:ok.nanti hantar kat abg gambar kasut tu.

aku: okey. hehehe

ayat last die tu dah buat aku lega. semenjak dua menjak ni semua benda aku rasa nak mintak pendapat die. nak mintak permision dia. even aku dah beli pape pun, kekadang tu nak sorok je dari die mesti lama-lama aku akan gitau jugak. tak syok aje rasa. tak kisah la orang nak cakap "asal nak gitau dia pulak, bukan duit die pun" memang la kekadang tu duit aku, duit aku, duit dia, duit dia. tapi kalau aku tengah kering? sape yang support? dia jugak yang susah payah untuk aku. kekadang tu even die tengah pokai pun die sanggup dahulu kan aku. ni bukan ayat nak bodek mintak 2 pasang lagi baju raye ke hape. tapi kenyataan. hurmmm..sebak pulak.. bubbly-boo please!



pen off!



No comments: