Pages

21 August 2013

#Personal



cantek tak ai edit guna picasa?
#padahal takde perubahan sangat pun
saje nak gedik tampal muka sendiri

dah pukul 5 tapi still kat lab. padahal mata dah mengantok gilo nih. tengok kat luar panas giler. sanggup tunggu redup-redup sikit asal tangan dan kaki tak hitammm. so meh ler kita buat-buat meroyan dalam lab sensorang. 

minggu ni aku buang tebiat sikit. tak pernah-pernah mark kalendar. haha. minggu ni kan en.munik nak turun sini. so haruslah aku meroyan kan. lama gilo weh tak jumpa. dah nak masuk dua bulan. kira aku ni success jugak ler bercinta as CJJ ni. Cinta Jarak Jauh. walaweh!

hari sabtu ada wedding classmate kat bukit katil. then ari ahad pulak plan dengan azi nak buncitkan perot mon dan jugak perot en.munik. nak try masak nasik ayam. pandai ke?? hik3. just plan. tak tahu ler menjadi ke idak. plan juz pung pang pung cenggini kan. haruslah banyak probability nye.

oh! pasal study pulak. lama tak berhapdate kan. ekceli kali ni task yang aku dapat kena baca paper IEEE balik. buhsan! terpaksa la lentok-lentok baca paper pagi dan petang. kalau tak belah petang boleh jugak godek-godek software maxwell tu. arahan dari SV. kena lah terima dengan senang hati kan even aku dah macam blur blur tahap gaban. tak sabar nak habes master. nak balik kampung goyang kaki then tunggu orang masuk meminang. kuakuakua






No comments: