Pages

05 March 2014

Kopi & Susu: Desert!


Melaka sekarang panasnye ya ampunnnnn..
Tak sanggup rasa nya nak keluar merayau-rayau hilangkan tension. Lebih sanggup lepak dekat rumah, makan, tidur, surfing. Ohsem jugak hidup macamni kalau duit hari-hari masyukk!

Biasa panas-panas macamni meleleh-leleh air liur teringat ais kacang, tak pun ABC! cendol! aku baru lepas melantak 6 bekas puding sejuk-sejuk! nak buat sendiri puding dasar pemalas kan. beli je lah dalam bekas kecik-kecik tuh.

Even aku bukan jenis yang gemar sangat benda suwit-suwit ni, memang dasar teguk air mineral aje, tapi bila cuaca yang panas terik macam sekarang ni, tekak meronta-ronta jugak lah.. Meh nak kasi air liur korang mangalir selaju waterfall gitu..












nomnomnomnom!

amacam?
tapi kan, kalau nak compare daripada manisan yang tersenarai kat atas tu kannnnn....yang dekat bawah ni lagi suwit tau...kan? kan? kan? maneeeeee? siniiiiiiiii.........



.
.
.
.
.
.
.
.
.



bhahahahaha!




No comments: